Utmanad.

Bloggfan har hängt sig. Gör ett nytt försök.


Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Ellabella.

4 favorit program:
* The Shield
* Okänd Diagnos
* Criminal Minds
* Bolibompa?

4 saker jag gjorde igår:
*Bytte blöjor.
*Tog en långpromenad och tvingade Pilo att gå hela vägen.
*Slog Jonas lite.
*Skrev inbjudningskort med My.

4 saker jag ser fram emot:
*Sommaren
*Sol och värme
*Påsken i Jönköping
*Att Hugo vaknar snart så vi får kramas.

4 favorit restauranger/cafeér:
* Gröna Grodan
* Sweet Chili
* Alcamo.. ajaj.
*Hellas

4 saker på min önskelista:
*En tandblekning
*Att snön försvinner idag..
*Att Jonas står i hallen om tio minuter och säger. Hej älskling. Jag är hemma!
*Ett problemfritt liv.

4 personer som jag utmanar:
*Fröken Märta
*Fröken Jenny
*Fröken Linnea
*Fröken Linda-Marie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Vännen!

Ska ta din utmaning så fort jag hinner...fan vad lite tid man har..hinner ju inte hälften av det man ska eller har tänkt!! Hoppas allt är bra med dig en dag som denna!! Fick du tag i Terror? Hur blir det i morgon?

Puss

2009-03-25 @ 11:51:49
Postat av: Janos

Hej älskling ja står i hallen nu....! kram

2009-03-28 @ 09:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0