Söndag och vi lämnar ännu en vecka bakom oss.

Det är inte klokt hur tiden bara försvinner. Jag bara tjatar om det men dagarna går så fort så jag vet inte vad.

     Denna helgen har vi bara varit på kontoret i princip. Hugo var med idag och lattjade men igår va han hos farmor och farfar. Och det gick hur bra som helst. Det är så skönt att han är så pass trygg så han skiter i vart han är, han är precis
    som vanligt ändå. (Förutom på lek och bus). 

     Men hej, vad fint det kommer bli när det är färdigt. Jag och Jonas har borrat, städat, burit, bråkat, skrattat, stressat, varit hungriga och varit allmänt förvirrade hela helgen. Men det är har gått. Vi är hemma nu och myser. Ungarna sover och
     så även Pilo-katten. Och nu såg jag att nästan Jonas också sover. ;)


 IMORGON KOMMER MIN ÄLSKADE RÖRSTRAND. DET KOMMER BLI SÅ FUCKING BRA.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0