Örebro nästa!

Sitter lite och planerar.

Eftersom min kurs blev inställd ikväll pga att läraren är sjuk =(, ägnar jag istället kvällen på kontoret med Jonas för iordningställning av alla saker. Hugo myser hemma med farmor.
Det blir skruva ihop Ikea-mojänger m.m.

Nästa vecka kommer att bli fantastisk. Måndag till onsdag har jag Rörstrand hos mig, vilket är helt underbart eftersom jag saknar henne så! Vi ska bl.a. gå ut och käka, sen blir det bowling med öl och Sofia. =)

Sen när jag satt och mös med Hugo imorse så ringde Ella och nu kommer hon hit nästa lördag!
Med andra ord: En helt fantastisk vecka! Ella is amazing.


Dagens: Sluta kämpa emot det oundvikliga ibland., Det biter dig i rumpan till slut.

Va på Ikea igårkväll förresten, Hugo röjde vill jag lova!

Sen....tror jag att det pågår något skumt i this building. Nya grannar jämt. Är det inne att flytta?

Jonas bekräftade igår att Hugo har fått "älska nakenheten" ifrån honom.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kloka dagens ord... Kanske vore nåt att ta till sig.. Puss

2009-03-04 @ 22:43:32
Postat av: Ella

Ang you're f*cking amazing to:)

2009-03-05 @ 10:21:23
URL: http://ellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0