Inre frid.

Ibland behöver man bara yttra orden för att man ska få inre frid.
    Varför ska det behöva vara så svårt ibland?


Nu ser det ut som om våren är på väg...Igen. Hoppas hoppas, men det är en ihärdig vind ute. Men snöfritt iaf.

    Det var så längesen jag skrev nu så jag kommer knappt ihåg vad vi har gjort.

I helgen iaf så var vi och badade och jag säger bara: Succé!!
    Vilken stjärna han var i vattnet lillemannen, och på land. Han satt där och vresa i sina laban-badbyxor.

Earth hour var en annan grej som inträffade på lördagen, och som jag laddat! Tror ni jag kom ihåg? Nope...
    Rädda världen är alltså inte min grej! Dock hade jag velat vara en superhjälte ibland..
Jag skulle vara den "Osynliga Nyfen". Med andra ord: Man vet aldrig när jag dyker upp framför dina ögon. =/

I söndags fyllde farfar år. Det blev kalas med tacos. Mums! Fyllde år gjorde även Sofia, hon blev hela 20. Grattis!

    Jag pratade länge med Märta igår. JAG SAKNAR DIG.

Idag har det varit rätt lugnt. Vi har pysslat och sysslat tills Jonas kom hem och då åkte vi till vetrinären för Pilo skulle vaccineras. Det gick hur bra som helst, han sa inte ett ljud men han hade kattklor.

Imorgon är min kurs inställd, så därför hänger vi med och badar. Det blir bra. På kvällen ska jag hälsa på hos Jenny och tjejerna och färga mitt hår.
     På torsdag ska jag på återbesök i Hovsta.
SEN är det helg. Sweeeeet..

Puss o kräm

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet ju precis vad du menar... de där orden som behövs för att få inre frid... konstigt hur man funkar..enkelt men ändå så svårt....



Puss

2009-04-02 @ 15:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0