Har egentligen inte tid.

Borde inte sitta här, har massa uppdrag men det känns just nu släpigt. Hugo somnade precis och jag smet ner till tvätten.

Igår var det en riktig vårdag. Då är långpromenad det enda som gäller, och ALLA i Örebro tänkte likadant. Det var folk och hundar överallt. Men Ellabella var här på besök så det kändes kul att visa henne lite av min nya stad.

Efter hon åkt hem joinade jag Jenny på macken en stund medan Jonas mös med Hugo. Pilo var en riktig stjärna igår.

Ikväll blir det hockey för hela slanten, och vi hoppas på tjurarna från älskade Jönne.
     Det betyder hv-body för Hugo idag!

Nehe plikten kallar. Som alltid.

Denna vecka ska Pilo vaccineras, jag ska på kurs igen, och förråden ska förmodligen städas. Suck på det sista.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skit i förråden den här veckan hjärtat... puss

2009-03-16 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0