God morgon

Ibland undrar jag varför man vaknar och går upp innan man ens kommer ihåg sitt namn?
     Är så grinig på morgonen. Grrr...
Men nu har jag fått i mig lite kaffe och läst tidningen så vi hoppas på en vändning snart. Hugo sover fortfarande, han har iaf inget morgonhumör än.

Våren är på väg och man vill ju bara ut och äta glass. Konstigt hur mycket positiv energi som ligger och lurar i solen. Det är kvalitet när strålarna letar sig fram.

Igår var en härlig dag. Allt gick som smort och farmor Pia kom hit och vi gick på promenad. Jag smet in på solariet och det var gött. Sen gick vi hem och drack kaffe och pratade, trevligt.

Hugo dansar nu som en tok så fort det är nåt med digg i. Han kör med ena benet, typ Elvis Presley-style. Jonas kom hem lite senare än vanligt och vi åt kina. Skulle ha gjort en köttfärspaj igår men tiden rann iväg och klockan nio hade jag absolut ingen som helst motivation. Det blev mys i soffan istället.

Idag ser det ut som om det kommer bli en strålande dag. Solen är redan framme. Vi ska till bvc på eftermiddagen och ikväll ska jag på kurs.

Nu ropar den lille mannen, måste kila.

Ha en trevlig dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0