Glömde helt bort.

Jag glömde bort att berätta om bvc i fredags. Det är ju en viktig punkt.

     Min långa lite spinkiga kille väger 9 kg och är 76 cm lång. Vår barnmorska är så bra och omtänksam. Vi kunde inte ha en bättre. Vi satt där och tjöta i en timme. Hugo älskar att vara där då han får vara nakenfis när vi väger honom.  
     Hmmm...att vara naken offentligt måste ju vara något han fått ifrån sin far. Haha!!! Sant och lite sorgligt.

Hon testade även motorik osv. Han klappade händerna så glatt, även när han inte behövde det. =)

     Oki, det var det.

Nu har jag även tittat färdigt på alla inspirationsavsnitt och känner mig lite kluven att det tagit slut.

     Vad hände igår? Varför kom det mer snö?

Sitter här med min värmedyna som lilla underbara My gjort till mig. Bättre än en filt!

     Nu hoppar jag sådär igen.


Love is in the air! Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0