Det blir bara glesare och glesare mellan bloggisarna.

Men nu en uppdatering.

Måndag och första dagen på varje vecka:

     Vaknade upp i ett lugn, med en vetskap om att de följande dagarna kommer att bli P E R F E K T A.
Rörstrand, haha titta understryket ord=).
     Klockan 1 cirkus, åkte jag och Hugo och hämtade våran Rörstrand på centralstation. Det blev kramar, mobilupdate och en massa pratande i mun på varann. Vi for direkt till GG, (Gröna Grodan), där vi hämtade upp två Perfekta
     sallader och en lasagne till Janos. Vi avnjöt denna lunch på det nya kontoret och Hugo var hur gullig som helst mot Anna och Anna var hur gullig som helst mot Hugo.
     Hem och relaxa.
 Vi tog en promenad efter middagen och sen spenderade vi kvällen i soffan, med en massa tjöt.

Tisdag och andra dagen Rörstrand var i Öret.

     Förväntansfulla slog vi upp våra ögon tidigt och åt en mycket god och varierande frukost, medan Hugo överraskade oss genom att sova till halv nio. Efter lunch tog vi oss ut till Marieberg för en hejdundrande shoppingtur och en lyckad sådan. Härlig när det blir så! Vi drack god latte med en tveksam blåbärspaj "frusen", som tilltugg.
    Hugo var underbar hela tiden så han fick en basker. Han är så söt i den!

Vi kom hem och gjorde oss iordning. Vid sex var vi hungriga som vargar och lämnde Hugo, Jonas och My hemma för en middag på Hellas. Det var överraskande billigt men dubbelt så gott! Två kvällens öl till detta.
Sofia kom och fick gratis sallad och dricka;)

     Vidare till Strike för en fullständig förödmjukning av mig själv. Jag kom trea av tre möjliga. Men jag var glad för det!
Det är bara så, bowling är inte min sport. Det är inte ens en sport förresten...tsss..
     Det hade slutat snöa när vi kom ut så jag och Rörstrand tog en promenad hem. Sofia gick åt motsatt håll. Hugo var vaken när vi kom hem så vi pussades lite extra.

Onsdag och den sista dagen.
     NEJ, Rörstrand ska åka hem från sin Perfekta semester hos mig. Vi tog det mest lugnt och jag köpte äntligen hennes 25-årspresent. En bananplanta! The Perfect gift!
     Kl 15 lämnade hon oss för dear old Jönköping.

Nu precis är jag hemkommen från min kurs. Vi jobbade individuellt så jag utnyttjade tystnaden till max, inte ofta jag är tyst och stilla i två och en halv timme, förutom i sömntillstånd, så det sitter fortfarande i. Jag har knappt sagt hej till Jonas.   
     Dags att göra det nu.

Godnatt.

Bilder kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0