Dagen

Är det att det blir ljusare tidigare som gör att det blir lättare att gå upp på morgonen?

    Love it!

Eftersom det inte fanns tid för skriveriet igår kan jag idag berätta att Hugo lärde sig suga sugrör igår på macken och vips så hade han fått i sig en halv mer med smak av apelsin. Sockerchock o topp! Han var mer än nöjd. Och jag med eftersom han inte vill dricka i pipmugg.

     Jaha fredag. På morgonen var vi iväg för att kolla på My som uppträdde i sin skola. Hon var tennsoldat och barnen var så duktiga och modiga. Detta inträffade på Hugos egentliga sovtid men han höll sig vaken hela tiden....knappt.
      När vi satt där kom det fram att fröken Andersson hade köpt en spikmatta. Sjuk mening;). Det ska vara jättebra mot spänningar osv. Jag ska få låna och se om det funkar.
     Vi har även städat idag så vi slipper det i helgen. Gött.

Nu ska jag snart laga mat till mig och Jonas samt Hugo, och sen blir det macken för min del då jag ska stänga med Sofia.

Happy friday. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0