Vilken blå himmel.

Vissa dagar är bättre än andra. Idag var en sån dag.

    Så varmt så det knappt gick att vara ute med Hugo, han är ju ett litet svettbarn. Och jag som bara vill ut i solen. Det blev en kompromiss av det hela då vi gick ut korta stunder i taget.
    Kan ju inte få nog av ungen i sina nya sandaler.

Ventilerade lite med Ella idag också. Alltid mycket intressant och nyttigt.

     Efter att ha sörjt att favvo-restaurangen hade stängt idag tog Jonas med oss på en svettig biltur för att kolla in diverse projekt. Jag tror det kan bli något av det här.

     Hugo fjäskade till sig att somna i soffan idag så nu är det dags för även mig att gå och lägga mig.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0