Sådär precis efter midsommar.

Hur längesen var det inte jag skrev här?
     All inspiration försvann. Har den kommit tillbaka? Vi får se.

Sommaren är här med stormsteg. Idag har varit helt underbart.
    Hugo och jag har spenderat dagen utomhus, det gäller att göra det bästa av det mesta nu när mammaledigheten snart är slut. Då blir det dagis för lillemannen och jobb för mami!
  

    Förra veckan var vi och hälsade på dagis och så fort jag klev innanför dörren fick jag en skön känsla i magen. Det här kommer gå galant! Min kille fixar allt, värre med mig.
    
    Igår kom vi hem från att firat midsommar i husvagnen i Smögen. Det var en salig blandning av mat, barn, flipper, kaos och Speculation. Vi var där tillsammans med Sofia m. familj samt farmor och faster. Skönt att ge sig av lite, men Örebro kom ju o bet en i stjärten ändå. Typiskt!
    Det var så underbart så jag och Jonas bestämde oss för att åka tillbaka redan till helgen.

Vad annat är nytt? Hmmm... Kommer nog på mer efterhand. Känns lite halvt jobbigt att köra en stor update.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0