Krabb-kväll.

Jopp! Ska strax börja duka fram. Hugo somnade på två röda idag, han var helt slut.
    Vi hade en bra dag på Nordens Ark innan idag.
Jag är ett sånt stolpskott ibland, jag trodde det var inomhus. Skönt med AC i den här värmen tänkte jag. Nu åker vi!
    Ta mig fan vad vi svettades utomhus. Det bara rann.

Vi kom dit vid två. Skynda er sa han i kassan, de ska mata vargarna om en halvtimme.
      LÄNGST UPP I PARKEN. Vad Jonas fick slita, vi hann inte titta på några av djuren på vägen dit, men det var det värt.

Shit! Vilken sjuk känsla att bara stå nån meter från en varg. Jag och Jonas var helt fascinerade men Hugo sket i vilket.
Kille framför honom hade ju en fanta han ville ha... haha!
    Vi såg även tigrar, underbara uttrar och en snöleopard.


Åh, nu börjar det svalna av. På med mysbrallorna!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0