Hinna med mesta idag.

Det fina vädret håller i sig och det ser ut som det ska stanna ett litet tag. Hur gött som helst!!
     Dagen började bra, och det har fortsatt så hela dagen.

Vi tog bilen till Sofia med familj och röjde järnet i deras trädgård. De små halvbadade i poolen (baljan), medan vi vuxna (unga flickor plus Dino) sprang runt och försökte passa dem. Det var svett överallt.
   Vi såg även två igelkottar och Hugo Ooohhh-ade. =)

Sen, bara vips så var Jonas hemma före mig idag. Love it! Hatar att komma hem till ett tomt hus (lägenhet). Vi gav Hugo mat och Marie-kex. Det är hans nya favvo. Sen åt vi våran favvo. Kina-mat. MMM...

Usch vad jag är gammal o tråkig. Idag, hur underbart väder som helst OCH lill-lördag. Vad gör jag klockan 20.30? Jo, åker till Ica maxi för att handla. Dra mig ur träsket snälla...

Men det är bara för att vi ska åka till husvagnen imorgon. Det gäller ju faktiskt att ligga steget före. Det flyter på lättare då.

Har mycket att se framemot nu.
    Kusten i helgen, tatuera mig nästa vecka, kusten nästa helg...igen. Sen ska Hugo på semester hos mormor o morfar, vilket innebär att jag o Jonas åker på semester ensamma. ZZZZZZZZZZZZzzz....
     Lillebror med kompis kommer hit och sover över. Jobba v.30. Avsluta sommaren på kusten 2 veckor. Sen ska Hugo börja på dagis, just där är det mycket blandade känslor. 


    Men...nu ska jag packa lite mer.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0