Plan i lås

Ja, idag är det lite svalare. Puh!

    Hugo ligger och sover middag och jag har precis duschat en andra gång. Svettig som jag är..

Igår var en bra dag. Jag var äntligen iväg och tatuerade mig och det blev över förväntat faktiskt. Sjukt snyggt. Och det gjorde inte ont heller. Sofia var med mig som moraliskt och känslomässigt stöd, och hon höll igång samtalet.
     Om vi säger så ;)

Linnea var här hemma när jag kom hem, och vi gjorde lunch. PÅ kvällen åkte vi iväg till Sofia med familj och grillade. Riktigt mysigt var det!
    Det var så kvavt så vi höll på att smälta bort allihopa.
Sen gick vi in och spelade Speculation. Lea somnade medan Hugo kämpade för att hålla sig vaken. Vid halv elva var vi hemma och vi gick o la oss. Helt slut.

    Ikväll blir det lugnt. Kanske färga håret? Imorgon blev det pysseldag med Linnea. Ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0