"Övakli"

Ja, helgen har varit omtumlande. T.ex. har jag googlat analsäck, varit uppe till klockan två på natten, ( längesen jag var det, med ett barn ) och jobbat. Jobbet i sig är trix. Jag var som en iller idag, jag var överallt och ingenstans. De flesta kunderna såg nog bara ett streck och kände en vind när jag ryckte pengarna ur handen på dem. Only cash.

     Pilo har haft ont i rumpan, och vi led verkligen med honom. Det visade sig vara en inflammerad analsäck.
Usch.. men Linnea tyckte nog det var mera usch än oss andra.
    Men stark som han är så mår han bra nu och ler mot mig emellanåt.

   Fan nu är jag trött. Och Hugo somnade som tur var i "normal" tid.

I lördags pysslade jag och Linnea, det var så mysigt att vi ska ha en reunion redan imorgon. Sen ska jag nog handla lite inför min lillebrorsa plus väns besök. 
   

Jonas? Ja, han har jag inte sett sen i julas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0