Nu ligger snön inte vit på taken, o endast Jonas är naken, men inte vaken.

    Uppe själv. Har fixat lite nu, duschat, satt på kaffe osv.
Har ont i magen. Idag gäller det. Hugo ska vara utan mig i tre dagar, eller ännu värre, jag ska vara utan Hugo i tre dagar.
    Det har inte varit mycket sömn inatt. Det ska dock bli skönt att komma iväg lite själva. Jag får tänka så..
Jag vet ju att Hugo har det bra på sin lilla minisemester.

    Igår vet jag inte vad som hände efter klockan 4 typ. Fick sån migrän. Kvavt satan. Så jag lämnade alla i soffan kl halv tio. Det var konstigt att somna först för en gångs skull.


  Nähä, nu ska jag väcka lite män. Jag har ju typ 5 st här.


Hörs på kusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0