Mot rötterna.

Vi packar lite. Jag strejkar genom att sätta mig framför datorn.
    Jag är mer trött när jag har sovmorgon. Något att tänka på?

Vi ska iaf åka om en stund och jag ska till Jönköping och Jonas hem. Jag ska pussa sönder mina pojkar och Jonas ska jobba. Ibland är livet bra orättvist.
     Innan vi åker hem ska vi ta en tripp till A-ås, sen ska vi skiljas åt.

Shit, vilka bra dagar vi har haft.

   Imorgon om inte något ändras ska jag försöka ta mig till Marie och hennes nya bebis, och på tisdag gränna och Visingsö.
   Hem på onsdag och då ska även Rörstrand med för vi har planerat Fashion Pack på torsdag.

Det är sorgligt hur snabbt man kan åka ur någons liv, det borde vara svårare.

    Nu, tillbaka till packningen. =)

Kommentarer
Postat av: Ella

Hel love! hoppas allt e bra, ring när du kan ska du få höra det sjukaste. kärlek

2009-07-13 @ 10:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0