Mjau

Jo, igår var en effektiv dag. Jag var helt slut när jag väl kom hem. O alla andra också.

     Sofia var tvungen att hoppa in på jobbet så det blev inge busland för hennes del. Med mig istället fick jag Linnea, Dino och Lea. Men vi hade kul. Det var iofs hur mycket folk som helst. Men trevligt! Det var en elak tjej som rev Hugo i ansiktet. Han gjorde ingenting tillbaka men han sa inte ifrån heller. Bra eller dåligt inför framtiden?

    Efter vi alla åkt hemåt i omgångar tog vi ett stopp på macken för att säga hej.


Hugo somnade på två röda igår, men vaknade efter en timme och var vaken till tolv. Aj!
    Nu är de äldra barnen på G-vik och jag ska försöka styra lite här.

Jonas tog Pilo till veterinäreb i morse. Nu är det piller och salva som gäller. Och som det ser ut nu, operation i augusti.
    Nej, Pilo är så gott som gratis.

De större djursjukhusen norrut kan dra röven i grus.


Kommentarer
Postat av: malin

Va roligt att du börjat blogga igen Sofie =) kramar malin (din fd. arbetsk.)

2009-07-08 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0