Uppstyrt

Jahopp. Kväll igen. Dagarna går fort, både bra och dålig.
     Bra är att det blir VÅR snabbare och jag längtar till då man kan gå ut med barn och hund utan att behöva bylsa på alla ca ett ton kläder och kunna sitta på gräset på en filt, dricka redbull och killa Hugo under de små bara fötterna.

     Städ har varit på schemat idag och det tar ju sin tid när Hugo åker efter dammsugaren i sin gåstol. Han rycker i sladden, han sliter i stången, han kör över sladden så den åker ur uttaget, så man får ju sig ett gott skratt.

     Bästa är att Jonas kom hem med mina kursböcker idag och plötsligt känns det så verkligt. Jag ska verkligen göra det här. Jag har en otroligt bra känsla om alltihop.

     Imorgon bär det av till Jönköping, och dagarna där komer att spenderas ungefär såhär.

ONSDAG: Ankomst, lunch och uppdatering med mamma och älskade moster M.
TORSDAG: Egentid bestående av ansiktsbehandling inne i stan och jag avslutar med en lunch hos Rörstrand.
FREDAG: Bjuda mormor på födelsedagslunch eftersom hon fyller 70 nästa vecka. På kvällen ska jag till Sesa med Ella och bara mysa.
LÖRDAG: Skridskor hemma på dammen och ev. bio med lillebror.
SÖNDAG: Avresa hemåt. Kramkalas med Jonas och My.
Med reservation för vissa ändringar.

Sov Gott Sverige.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hoppas du får det underbart bra där hemma!

Tack för senast, det var verkligen jättemysigt..

Ser fram emot nästa gång... :D



Puss o kram L.

2009-01-13 @ 22:43:24
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se/
Postat av: Janos

Klart det blir ändringar....!;) kram

2009-01-17 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0