Twisted

Igår var en sjuk/knepig dag.
     T.ex. jag glömde blogga, jag muckade med Jonas utan anledning och han fattade noll. Mamma, jag OCH Heliga Märta gjorde pannbiff till middag, jag log hela dagen och var nöjd med att jag skulle vinna i det långa loppet.
     Jag förstod helt plötsligt hur jag på logiskt sätt skulle fylla i Hugos dagispapper och Jenny var otroligt dryg i telefonen vid halv elva igårkväll, men på ett mycket älskvärt sätt. ♥

     VAD ÄR DET SOM HÄNDER?
Står månen parallellt med min bästa stjärna? Hur faller det samman?

     Det enda som gick åt skogen var HM-beställningen, men vi gör ett nytt tappert försök ikväll.

Imorse vaknade vi av Jonas felinställda alarmsignal. Haha, han hade satt sin sms-signal som alarmljud.
     Så vi vaknade av att någon skrek: AAAAAA...VA FET DU E! Ca 15 ggr.
Ångest....

     Hugo sover nu och disken efter lunchen är diskad så nu har jag lite tid över för mig själv. Yey!
    

Hörs senare ikväll..
Love.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inget.. nu har jag fått beviset jag är total hjärndöd.. ja har fixat det nu .. pleppen blev det! puss

2009-01-21 @ 19:58:33
URL: http://pleppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0