halvtråkig

Hugo har precis somnat nu och jag myser i soffan. Hmm..inte helt olikt alla andra kvällar men fan va skönt.
    Blev så sugen på majskolv innan så nu håller Jonas på att stöka i köket.

Som jag planerade blev detta en bra och glad dag. Vi har hunnit med mycket,
      inte allt på listan men vi hoppade det och gjorde annat istället. =/.
Pilo har varit stökig idag och han gjorde om den där jäkla grejen som får honom att må illa.
     Ni som är insatta vet ju. Usch!

Jag och Hugo for ut till marieberg efter lunch och pyssel-shoppade till vår pysseldag på lördag. Ska bli så kul och jag har massa som jag ska pyssla med. =) Köpte även lite nya strumpor till den lille mannen.

Blir ett kort, halvtråkig inlägg idag pga tidsbrist. Jag måste vika tvätt.
     Hörs imorgon.

Samtal med Rörstrand idag. Jag är så glad att du är lycklig. ♥

     Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0