Tisdag

Andra dagen i veckan.
    
     Igår var det sista avsnittet av min favvo-serie och idag känner jag mig helt tom. Det slutade inte som jag trodde.

Hann inte med att blogga igår då den lille mannen i den lille munnen bestämde sig för att vara uppe till elva.
    Han vaknade till när Jonas kom hem och sen var det full rulle en stund. Han låg och asgarvade i sängen hur länge som helst. Vi också för den delen. =) Han är så söt i alla sina tänder.

Idag har vi varit på kontroll på BVC. Det gick bra!
    Vi har haft en sån där riktigt klockren dag där allt bara flytit. Älskar såna dagar.

Vi har bl.a. varit och köpt nya album till alla Hugos foton, lagat middagar till lilleman och frysit in,
     köpt "Silence-spray" till Jonas och hoppas på att vi alla kan sova gott inatt! 
Apotekar-tanten jag köpte sprayet av var en rolig prick. =)
     Hon frågade om personen som skulle använda sprayet var jordnötsallergiker.
"Nej", sa jag.
 "Bra, annars blir det silence forever"....
Klockren kommentar.

     Pratat med min mamma femtioelva gånger idag också och planerat in nästa tripp till Jönköping.
Det är mycket som känns bra nu.

     Imorgon ska vi till Lek o Buslandet med Sofia och Lea. Hugo kommer bli så glad.
Det gäller att inte ha för tajta kläder så man kan gymnastisera ordentligt.

Hugo fick sin vilja igenom idag och tvingade My att bada med honom. =)

Till mormor att öva på:

Bobo Lindgren heter ja
O jag är så go o gla
Håret står åt alla håll
Men det spelar ingen roll
Jag är liten jag är söt
O min pappa är ett nöt (inte)
Heja Heja Heja
Puss från Hugo

Kommentarer
Postat av: EllaBella

Hahaha, I löööv din blogg! Speciellt Hugos sång till den kala mannen i hans liv a.k.a hans far Mr J!

Vilken klockren aportekartant! fast undrar hur många hon kört den historien till? =) Dosen't matter, jag fick mig ett gott garv o du me tydligen . puss puss din Ella

2009-01-28 @ 20:36:08
URL: http://ellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0