Skakad men inte rörd.

Fick tips av en viss Märta om en sida om en slags orm... usch!
     Vilka typer det finns i vår värld.

Vi har tvättat lite nu ikväll, och Jonas kom hem med pizza. Men jag kan inte med kebaben häruppe och såsen smakar Rhode Island.
     Jag LÄNGTAR till Alcamo i Jönköping. Mums! Älskar det stället....♥

Imorgon ska Pilo få följa med Jonas till jobbet och psyka av sig lite, och reta gallfeber på farfar och alla grabbar.
     Jag och Hugo ska på uppdrag!

Vet inte varför men jag känner för att ge Jonas en vinge, han sitter här och tjötar. Självförsvar?

     EllaBella...du är fin! ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du snyggo...varför bloggar du inte? har du problem med H&M beställningar nu igen;)

PUSS

2009-01-22 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0