Så glad ibland.

Det blir jag av oväntade saker till höger och vänster. Några exempel:
*Att någon skickar mig en fin tanke och jag får reda på det.
*Mamma ringer.
*Hittar en tjuga i fickan.
*Pilo skiter två ggr och jag hittar en extrapåse i barnvagnen. Puh! För vittnen finns överallt...
*Jonas kommer hem tidigare än planerat.
*Bottenredning. (Dubbel-bemärkelse...eller?)


     Efter styrkepromenaden i förmiddags så började jag städa. Tog dock lite tid för mig för jag dammsög sista rummet när Jonas och My + 2, dundrade in vid 5. Hugo har varit en riktig prins idag så han tog en snabbdusch även ikväll.
     Han vill helt enkelt vara ett litet russin.

En bra dag med andra ord. Men usch, nu är det sent! För oss alla som ska upp sju imorgon..
Pyssel står på schemat. O My. O Linnea. O farmor. O ugnspannkaka.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

OMG!! Bottenredning!! Vad har ni pysslat med???

2009-02-02 @ 09:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0