Relaxa

Jaa... jag hade skrivit ett jättelångt givande inlägg imorse men min älskade son Hugo,
     ("Hu go som helst"), bestämde sig för att radera allt. ALLT.
Men som alltid är det bara att le.. =)

     Jag är lite seg idag efter en natt med inte så mycket sömn. Pilo vaknade flera gånger och vandrade runt, runt utan mål. Jonas pratade som vanligt med Hugo i sömnen. Schhh... Bra Bobo. Sov nu... Pappa är här.....
     Och då vaknar ju han och undrar varför han ska gå upp när det är becksvart.
Knas på hög nivå alltså.

      Har jagat svar på Hugos blodprov idag, får reda på det imorgon.
Inget att oroa sig för, men skönt att veta.

     Sen har min älskade pratat med försäkringskassan och fixat allt inför min blivande karriär. TACK!
Återigen har en stor sten fallit av. Mer om det senare....;)

    Har även infört städ-stopp tills på tisdag. Jag dammsög igår men det var allt. Jag, Pilo och Hugo åker till Jönköping på onsdag så jag städar innan jag åker så det är fint tills jag kommer hem.
     Har jag i-landsproblem or what? Haha... mitt huvudbry.

Idag blir det mys med Hugo och kanske ett stopp på skoaffären då jag behöver ett par rejäla kängor.
     Fryser så och jag hittade ett bra par för en billig penning. Hörde på radion igår att om man bara använder sig av matsedlar på veckorna och handlar efter det kan man spara mycket pengar.
    Så det har jag också gjort. Nu jävlar är det ett sparar-år.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är så jag gör...använder matsedel varannan vecka och handlar efter det, varannan vecka äter jag ingenting och lite då och då äter jag hos er;)

Min halsduk är i säkert förvar tills vi ses igen, vi får kolla vilken dag det passar bäst..

puss..

2009-01-08 @ 17:25:02
Postat av: Sanne

Ha! Sjukt, jag använde mig av ordet huvudbry i mitt blogg inlägg idag också. Innan jag ens hade hunnit läsa ditt. Hihih, tokigt :) Puss

2009-01-08 @ 20:27:49
URL: http://helaminvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0