Olika nivåer av beroende

I tre dagar nu, (sen My kom tillbaka) har familjen Lindgren handlat om Nintendo Ds.
     Och vem tror ni tog hem hela skiten tidigare ikväll? MOI!!!!!!!!
Jag som har spelat minst plus att jag har Hugo klättrande på mig hela tiden vann ALLT. Everything!
     Snacka om att jag är nyckelkompetens i det företaget!

Jag kommer sova gott inatt.

En lyckospark till Ella som gav sig ut på sliriga vägar idag med sin mini-bil där man inte ens kan vända huvudet bakåt utan slå i kinden i bakrutan. =) Men som Ella säger själv: "Den är faktiskt stor, det finns ett bagage!"

Tack Sesa för jag får vara i ditt strålkastarljus! Du är i mitt.

Hugo mitt lilla underbara knyte somnade gott i min famn innan. Tiden går så fort. Oj oj.

Jenny, hur klockrent var det inte idag då!!? Sjukt.

Godnatt alla.
Kärlek..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja...de va så klockrent..så kul:)

Hugo måste komma o hämta sin julklapp från Alva..

Puss

2009-01-05 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0