Månadsdag

Idag har jag och Jonas månadsdag. På själva hela förhållandet. Jag älskar månadsdagar.
     Det känns så konkret när man kan pricka av att man går framåt.
Hur många månadsdagar kan man ha utan att bli kallad störd?

     Jaha, hur många som helst?

Vad bra, då hade vi det igår också för bröllopet och den 14 för förlovningen. För att inte sen prata om alla ÅRSDAGAR.

     Ahhhh......!!!

Jag är weird, jag vet, Jag måste skaffa mig ett annat tankesätt.
    Undrar varför det är NÄSTAN ALLTID tjejen som måste påminna om alla dagar, typ utom födelsedagen.
är det viktigt minsann...

     Men jag behöver inte påminna om min födelsedag iaf,
kanske mest för jag fyller två dagar efter Jonas och sen fyller Hugo fyra dagar efter mig.
    Smidigt när man har släkten i en annan stad, bara att ta upp alla samtidigt.

Hoppas på någon form av present idag, vilket innebär att Jonas måste läsa detta innan han kommer hem, vilket inte är troligt, vilket återigen innebär att jag måste ringa och påminna honom=/


     HEJA MÅNADSDAGAR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0