Lönar sig att vara lat ibland.

Igår kom jag till Jönköping. Resan gick bra och Hugo skötte sig galant. 
    
    För några dagar sen skulle jag ha köpt ett par kängor till mig själv men av ren lathet så sket jag i det. Men igår kom min lillebror Kalle inhoppandes som en räddande ängel och sa att jag kunde få ta hans som han inte använde.
    Visst var det snällt? Tänk att jag har samma storlek på fötterna som en 12-åring...
Plus att jag fick en tröja av honom också. Tänk att jag har samma storlek på tröja som en 12-åring...
    Så jag sparade 600 bananer. Nice! ♥

Men om jag inte löser skridskor till på lördag så kanske jag måste använda dem ändå=(. Hmmm...återstår att se.

     Idag har jag varit på ansiktsbehandling på Annas hudateljé och hej vilken trevlig tjej. Ville helst stanna var där hela dagen. Helt underbar är hon och duktig likaså, inte alls så farligt dyr. ♥

     När jag dock kom där ifrån, måttligt försenad, så bjöd min lunchdejt Rörstrand på god kycklingpaj med sallad och frukt i ugn till efterrätt. TACK gumman!
     Vi hade trevligt som bara den och tiden bara flög iväg, så rätt som det var så var hon tvungen att gå till jobbet.

     Hon har helt klart den snyggaste lägenheten jag har varit i, och är den person som har mest "noja" när hon ska gå hemifrån. Hon kollar så ALLT är avstängd, flera gånger om. Haha, på återseende snart hoppas jag! ♥

     Hugo var glad att se mig när jag kom hem iaf och sen dess har vi bara mysit och ätit gott. Nu känner jag mig som en julegris och ska snart gå till sängs. HV ska bara spela färdigt först.
    
Kollade på "unga mödrar" innan, jag blir fucking mörkrädd.

 Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0