Ligger en dag efter..

med bloggandet. Och varför är det så svårt att komma ihåg vad man gjorde dagen innan?

     Oki, igår var en bra dag. Ingen otur vad jag kunde märka.=/
Jag och Jonas åt effektivitet till frukost, för vi röjde järnet igår. Och My också för den delen.

     Först tog jag, Hugo och Pilo en rask promenad. Surt väder just nu men vad gör man?
Hämtade upp My och for iväg till farmor o farfar för att inta mat. Det var trevligt och gott.

     Sedan hem och röjde ur Mys rum, och det vill säga storstädning. Varenda kotte fick hjälpa till.
I Pilos fall var det att hålla sig undan dammsugaren och i Hugos, att inte stoppa nåt olämpligt i munnen.
     Det gick bra och det blev jättefint när vi var färdiga.

Denna vecka kommer att stavas K A O S. Med allt vad det innebär.
     Kommer vara glad om jag ens ser Jonas.
Men vi kommer att roa oss själva. Det blir mys med Hugo, Pilo och My.

Men...det är bara o le!

Dagens Skämt:
Jonas:
Men jag är ju en lugn och harmonisk man. (När då?)

Dagens Ångest:
Jonas tidigt en morgon innan första blosset: Vi har ju så mycket att se framåt emot nu, vi ska ju gifta oss snart och så. (Vem var det då jag sa ja till i november?)

Dagens Bästa: Sista avsnittet av The Shield. (Sååå efterlängtat)

Dagens Sämsta: SISTA avsnittet av The Shield. (Och sen då? Tar det bara slut?)

Fröken Jenny, vi fixade upp jalusin med två nyckelringar, och hängde den över stången if you know what I mean. 
Jag borde bli uppfinnare!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0