Kallt om baken

     Igår var det planerat att jag och Hugo skulle gå och lyssna om tandhälsa. Men tandhygienisten var sjuk så vi fick ändra våra planer en aning.

     Vi tog och gick upp och hämtade My från skolan och gick på Hindersmässan. Det var kallt vill jag lova.
Tänkte bara att vi skulle gå en liten stund men det blev att vi gick länge och sen gick vi hem.
     Jag och My såg ut som två istappar och Hugo somnade. Pilo sa ingenting, han bara skakade. =)

Vi köpte lite marknadsgodis och strumpor till Hugo. Han tyckte inte det var roligt att gå där bland att folk.
     Efter jag ätit middag igår var jag helt krossad. Jag frös och var varm omvartannat. Så jag fick hoppa in i duschen för att få rätt temperatur.
     Hugo blev jätteavundsjuk när han såg att jag var i duschen och inte han så han slängde av sig kläderna och hoppade in han med. Det var första gången han duschade och inte badade men det gick faktiskt bra.
     Jag och Hugo la oss i soffan och han somnade. Gott!

Men idag är jag fortfarande inte iordning, lite huvudvärk och så.
     Men nu ska vi ge oss ut på promenad och då kommer vi känna oss starka!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0