Gårdagen. Dagen.

LÖRDAG.
Ja, igår var det alltså pyssel som gällde. Det var helt underbart.
     Krimskrams överallt, lim på golvet,glitter i pannan och mitt i allt Pilo. Haha, som vanligt.
Man visste liksom inte var man skulle börja någonstans och med vad. Men det var mucho trevligt
     och en grej som ska göras om! Absolut.

Jag gjorde en tavla till My, liknande den som jag gjorde till Hugo och den blev så fin. Fattas två foton bara
     men annars är den klar. Skrev på några stenar allas namn i familjen och gjorde en ljusbricka. Fint och personligt.
Försökte ge mig på Hugos fönsterfästisar men det var något fel på färgen. Allvarligt!
     Sedan hann jag sätta in lite kort i ett album och det var nödvändigt för jag tar mig inte tid till sånt annars.

Mysan var riktigt duktig och gjorde present till sin mamma. Hon är en liten "pysselhöna", och har bra fantasi.

     Linnea, "pyssel-drottningen" (;) gjorde album och en urgullig tavla. Det blev lite snurrigt ibland så hon ville ha körslaget i sitt kaffe. Haha...

Linneas kompis har gjort en "pärl-tavla" som ser ut som ett foto. Lite mosaik över det hela.
     Den var SÅ FIN. Jag är avundsjuk.

Hugo var duktig hela dagen med farmor. ♥

     Efter alla åkt hem var det paus i soffan. Helt utsketen. Jag kommer inte ens ihåg idag vad jag åt. =/


SÖNDAG.
Vaknade tidigt, sov dåligt efter jag vaknat på natten av mardröm. Sjukt att jag blir så påverkad.
     Morgonen gick åt att plocka iordning hemma och "för-packa" lite till Jönköping.

Hela vårt liv är helt uppsnurrat nu, det är sååå många saker som ska ske framåt och allt flyter samman
      och även fast man får lite andnöd ibland så är det helt fantastiskt. Och jag är glad att få vara en del av det.
Så jag och Jonas har planerat massa idag, och pratat om framtiden.
     Helt pirrig blir jag....♥

     Hugo har kommit på att det är jätteroligt att skrika gällt, rakt ut så det gör han det mesta av den vakna tiden. Och sen är det ju så kul när mamma och pappa ser ut som kryss under tiden. × ×

     Vi tog en långpromenad i det blåsiga vädret och huttrade långt efter vi kommit in. Brrr...
Mös lite, sen kom farmor och Linnea förbi och jag hängde på Linnea till solariet. Skönt vill jag lova!

     När jag kom hem badade jag och Hugo jättelänge. Han älskar verkligen det! Ligger på rygg och bara relaxar. Haha...helt skrynklig var han om fötterna.

     Jonas gjorde god mat och nu sitter vi här i soffan. Återigen. Snart läggdags men först lite mer plock. =/

Jenny ♥

Natti/ FL

Oj, glömde berätta att jag anmält mig till en kvällkurs idag. Åhhh...spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0