En salig massa..!

Idag är en röd dag. Fort har det gått, otroligt fort.
     Vi mös lite imorse, så mysigt när Jonas är hemma. Gjorde oss i ordning och kom på att vi saknade Jenny,
längsen vi träffade henne nu, så vi bjöd hem henne och tjejerna på middag.
     Och eftersom ett av våra nyårslöften var att prova nya rätter skulle vi bjuda på mustig fläskfile-panna.
 Helt klart en hit!

     Vi åkte iväg till Maxi för att prova vår nya scanning-grej. Jag är sååå vuxen nu.
Det gick bra, det var smidigt och vi snodde ingenting.

     Jonas fick ett ryck när vi kom hem och var tvungen att åka lite fyrhjuling. Gick sådär i halkan.=/

Sen kom de mina töser. Det var mycket trevligt och Hugo fick en försenad julklapp som Alva gjort själv.
     En liten kudde=) Sötnos!
Vi åt gott och tjötade, och avslutade med tårta för lilla Ella fyller fem år imorgon!
     Tack för du finns Jennyhot mama..

Nu ikväll har vi bara kopplat av i soffan. Kollar nu på ett sjukt penis-program, eller är det jag som är sjuk?

     Dags för bingen.

Imorgon, ja vad händer då?
     Tvätt, hämta paket på posten, prova ett nytt recept, boka klipptid, jaga Anna M.

Saknar mina päron o bror idag. Jobbigt att ha dem långt borta ibland.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för DU finns Sofie <3

2009-01-06 @ 23:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0