Det börjar närma sig.

Kom på att det är 1 februari imorgon, med allt vad det innebär.

Snart fyller jag år. Det betyder också att Jonas fyller år och min HUGO fyller 1. Bara 4 dagar efter mig.

This is the shit, so far.

Hugos önskelista:
Mini Fjällräven väska
Mini Peltor hörselskydd
En potta.

En sänglampa som ser ut som ett uppstoppat rådjurshuvud. (Låter weird men är gulligt, och gjort av plast. Finns på Änglarum i Örebro.)
En STOR puss av sin mamma. Check!

Sofies önskelista:
Ett tunt armband i vitt guld.
En cykel(korg) som man har på pakethållarn som Hugo kan sitta i. (Hittar inte ordet, vad är det för fel på mig?)
En tandblekning.
En sovmorgon.

Jonas önskelista:
Har allt.
Haha, skojar bara men jag vet helt ärligt inte vad han vill ha. Återkommer!

Nu ska jag sätta på ugnen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En barnstol till cykeln...kanske...... Vad vet jag...

2009-02-01 @ 19:16:54
Postat av: Mamma Jenny

barnsadel till cykel!

2009-02-02 @ 00:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0