Bättre när man sovit en stund

Ja, igår var jag helt slut när klockan slog 20.00. Men idag är jag så stark!
     Hugo sov sådär inatt pga Jonas snarkande. Så han fick snällt gå och lägga sig på soffan så vi kunde få lite sömn.
Och det fick vi! Men jag har drömt helt skruvade drömmar inatt, den första hoppas jag slår in och den andra inte.

     Nu har jag och Hugo precis bytt lakan och han ligger här ijämte och gympar. Jag har redan hunnit ge honom frukost, äta frukost själv, diska efter mig och duschat. Jag är så ruskigt effektiv ibland.

     Sista dagen innan jag lämnar skeppet för Jönköping ett par dar, så jag kommer ägna mig avkoppling och en himla massa städ. Vågar inte lita på att Jonas och My ska "överraska" mig med att städa innan jag kommer hem =/.
     Haha, så det är bättre att ta det säkra före det osäkra.

Sedan blir det sköna promenader, packning och hämta ut lite roliga paket hos posten.

     Nähä nu ska den lille Hugo få min fulla uppmärksamhet.

Höres ikväll...♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du inte ska upp på stan nåt och kikar in på jobbet så hoppas jag att du får det superbra i jönköping..

Du är guld Sofie!!

PussoKram

2009-01-13 @ 08:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0