Att bli besviken.

Om man alltid är sur eller arg blir man aldrig besviken då? För är man redan arg, kan man ju inte bli det.
      Det som kan hända är att det rinner över.

Jag har en tankegång just kring denna invecklade fråga men har inget förnuftigt eller rättvist svar.

      Tänkte på Niclas Wahlgren igår på Let's dance när han sa att han har en positiv natur. Har han haft det lätt eller skiter han bara i motgångar? Rycker på axlarna och tar tag i problemet? Ordnar det sig alltid? ALLTID?
     Samtidigt som man undrar hur folk kan vara sura hela tiden och ha en negativ inställnig undrar jag hur fan orkar folk vara glada hela tiden? Föds vissa så..? 

     Jag ÄLSKAR att vara glad och positiv och ha hur mycket energi som helst men samtidigt finns det mycket som kan slå undan mina fötter direkt. Jag blir alltså tvärsur och målar fan på väggen på mindre än en nano-sekund.
      Men har mycket svårt att säga det till nån.

Därför har jag bestämt mig för att jag ska ha en postiv natur iaf resten av året. Början imorgon. 
     När ni ringer ska ni höra mig le i telefonen.. Det är bara Märta som lyckas med det annars! I mörkret.

      Ju mer man har i livet ju mer riskerar man. Med allt.

Ps. Det smakar hostmedicin om man äter en zoo efter en söt lakrits. Ds.

     Detta är inget negativt inlägg, det är positivt!

Kommentarer
Postat av: Janos

Älskar dina upps and downs....! Du betyder Allt.. kramen

2009-01-31 @ 21:26:07
Postat av: Jenny

Låter som du haft ett snack med min pappa... Han är av en positiv natur! Smitta gärna mig!

2009-02-02 @ 10:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0