Aj Aj Aj

Usch....Huvudet spränger, kroppen skriker efter ordentlig sömn och jag fryser. Hur blev det så här?
     Tur att Hugo sitter i mitt knä och gosar och värmer mig med sin lilla kropp.
Vi som hade såna planer inför dagen. Jaja...

     Igår sket vi i uppdraget och tog en promenad bort till Krigstigen och hämtade upp Pilo som absolut inte ville gå hem. Det blev att åka vagn för hans del.
    Nu önskar jag att det blev vår snart så man får de där underbara känslorna tillbaka och längtar till att vara ute.
Tänk när vi kan cykla till Säbylund och bada...Åhhh...med solen i ansiktet...♥

     Vi gjorde också den obligatoriska veckohandlingen på Maxi yesterday.
Love scanning, fan vad smidigt det är.

     Hade en rolig konversation med Uffe om ljus, rövskägg och liknande kroppsformer.

Nähä, nu ska jag gosa vidare och ladda inför ikväll.

     I helgen tänkte vi bl.a. hinna med:
Hälsa på farmor o farfar.
Picknick ute i skogen.
Ikea.
Sovmorgon?

hejhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0