Utmattad

Sitter i soffan nu och päser. Är sugen på nåt men vet inte vad.
     Det var mysigt i Ånnaboda idag men det var kallt. Brrr...!

Ikväll kom jag äntligen iväg till solariumet. Det var gött. Hugo och My badade så länge sen gav Jonas honom kvällsmat.
     Han var trött ikväll då han inte sov så mycket på dagen.
Imorgon ska vi till Hovsta, eller ja om jag hittar dit, kanske hamnar i Falun eller nåt.
      Vi ska hälsa på Terror, om nu inte hon får barn inatt.
Men jag hoppas starkt på ett alla ♥ dag-barn.
 
      Mamma gjorde mig avundsjuk idag när hon berättade sin byxstorlek. Heja mamma!

Nu hittade Jonas en schweizernöt-choklad. Lycka!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Sofie! Jag blev faktiskt lite snopen själv över stl. Snart är det härliga torsdag!!!!! Kram

2009-02-10 @ 08:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0