Rörigt värre

Vad gör man när tiden inte riiiiiktigt räcker till? Jo, då får man prioritera. Tyvärr har jag prioriterat bort mitt skriva-av-mig-behov de senaste dagarna. Det har varit full rulle så att säga.

Vilka vårkänslor jag har haft idag. Solen sken och det var runt 5 grader varmt. Farmor och Linnea har varit här idag och färgat håret på mig. Det var skönt att få det gjort. Vi har också sysslat med städ och grov matlagning.

Igår var den stora dagen för mig då jag skulle börja min kurs. På onsdagar från 19-21.30 är jag numera student. Det kändes bra och det var en trevlig grupp. Jag var som väntat yngst, men jag var hurtig och ställde många frågor. Dagen spenderades lite här och där med Linnea.

Imorgon ska vi till bvc för att mäta och väga den lille mannen.

Saknar Rörstrand idag, skönt att hon snart kommer hit och förgyller min dag ett par dar.

Känner att jag är lite trött nu, därav den hoppiga texten med dess innehåll. Japp, dags att kojsa!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0