Keep on vara positiv

Efter att vakna upp efter en natt men nästan ingen sömn. Ja, då är man inte stark.
     Det enda positiva då var min lille Hugo som låg o snusa bredvid.
Annars finns det faktiskt inte så mycket postivt innan macka, kaffe och duschen.

Ett sms till Jonas, hörde inte när han åkte. Först ett glatt, sen ett negativt, sen ångest och fick ringa rädda situationen.
      Jag är ju av en postiv natur! Att jag glömmer det ibland.

Ringde Hugos farmor och frågade om hon ville äta sin lunch här idag och det ville hon! Snälla farmor tog även med lunch till mig.
     Vi tog en liten morgonpromenad med Pilo för det har varit så härligt väder idag. 
Hur kan man få vårkänslor när det är 5 minus ute?
     Ringde mamma och fick veta att hon satt på baksidan av huset och solade. Lite avis!

Efter Hugos lunch tog vi en promenad bort till Krigstigen för att hämta upp min bil som varit utlånad.
     Där fick vi oss lite goa skratt. Tog bilen bort till macken för att träffa "Roy" eller "Roger". Jonas alltså.
Stressad som vanligt, men vi sa hej och fick en klapp på kinden. Pratade lite med den nya tjejen som ska jobba där
     och hon verkar vara en trevlig prick.

Hem igen och Hugo somnade. Pausar lite i soffan med Pilo som rengör nedre toalett. Innan lagade jag middagar till Hugo som jag frös in. Fisk i STORA lass, han älskar det. Hugo ♥ Torsk.



Ikväll tittar vi på familjen Annorlunda på tv4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0