Upp och ner

Nu får det vara nog! Är trött på att vara sjuk och ynklig.
     Igår försökte jag ignorera det genom att åka och handla på maxi men det var tur att lillebror var med annars hade jag nog ynkat bort mig.
Älskar när mamma kommer hit, hon bara tar tag i allting som jag väljer att inte se.
     Skulle bl.a. städat innan de kom hit men eftersom jag hamnade i feberdimman blev ju det aldrig av.
Men nu har hon gjort det. Lite dåligt samvete har man men det är så skönt när någon annan gör det nångång. =)
     Iaf maxi igår, sen åkte vi och hämtade My. Det var bra igår även fast det är lite trångt i lägenheten. Han som tar mest plats och hörs mest jobbade till nio igår så det var lugnt=).
     Vi bakade chokladbollar och Kalle och Hugo badade. Fullt ös hela kvällen. Hugo blev övertrött och alla gick och la sig. Då var jag helt slut.

     Idag tänker jag återigen ignorera min hals och ta med hela skaran plus en till Lek och buslandet.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0