tv-freak

Dagen började med att Hugo gav mamma en sköööön sovmorgon. Heja det lilla barnet!

     Sen dess har det gått med rasande fart. Det har varit en rolig dag.

Jag ÄLSKAR att Jonas köpte en inspelningsbar tv-box. Nu kan jag spela in alla program som jag missar sena kvällar eller på dagarna när jag leker med Hugo. Nu när Hugo somnat kan jag ha en stund för mig själv och kolla på dem. =)

     Som jag sa igår skulle vi köra städ idag och vi har hunnit med allt på listan. Åh fan va jag är bra. Nu behöver jag inte göra nåt mer på hela veckan. Yey!

     På något konstigt sätt tycker Hugo om att vara i tvättstugan. Så ni vet ju vem som kommer få sköta tvätten sen=)
Han har också lekt indian med mormor genom telefonen och ätit upp en halv bok. Typ.

     Blev så full av skratt idag när vi gick förbi en bil där det stod: EGYPEN 2009. Jobbigt med felstavat.

Jaja, nu ska jag ta en bärs, titta på ett inspelat S.A.T.C-avsnitt, och vänta på min man som jag inte sett sen imorse.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0