Små glädjeämnen blir en UNDERBAR dag.

Nämen vad är detta?
     TRE dagar i rad har Hugo gett mig sovmorgon. Hallåå... Han är ju helt fantastisk.
Vad energi man har när man vaknar och det är ljust ute. Jag vill bara hoppa högt och dansa konstiga rörelser,
     men risken är väl att om jag gör det kommer jag sträcka nån konstig muskel jag inte visste jag hade.

Han måste ha, i ett obevakat tillfälle, gått in på min blogg och läst på min önskelista och tänkt:
     "Nu ska jag göra mamma glad!" Vilken unge jag har!
Glädjerus! Han är som ett lyckopiller utan biverkningar.

     Ett annat glädjeämne idag är att paket 1 av 2 från HM har kommit. Vi ska gå och hämta ut det sen.
 Detta innebär att jag kommer få ännu mer vårkänslor och blir ännu mer glad.
     Hur jobbig kan jag egentligen bli? Vänta bara....

     Det bästa av allt är att vi har planerat in en promenad till skobutiken och hälsa på Jenny och Terror, som ska ha bebis nästan vilken dag som helst. Spännande! Denna dagen kommer bli great!

Nu kommer jag avsluta med lite konstiga funderingar.

1. Hur nära kan man komma och hur mycket kan man bli sitt "alter ego", utan att hamna i facket schizofren?

2. Tänk dig att du sitter i soffan med en bebis strax över nio månader. Det är en han. Han är på väg att somna, han sluter sina små ögon.
     DÅ ser du jordens snorbuse i hans lilla näsa. Du hör att den åker fram och tillbaka och irriterar. Du tittar dig omkring och inte ett spår av papper ser du, eller ens något liknande.
     Du kan inte ställa dig upp för då vaknar han, och du vill ju så himlans gärna ta den där elaka busen. Och du tar den.

Fråga: Vart är det bästa stället att lägga den på? Konstig fråga kanske men hur hade du gjort?

     OBS. Munnen är inte ett UPPENBART eller SJÄLVKLART ställe. Är det "in, ut, rulla, skjut" som gäller eller?
Men jag städade ju golven igår. Åhhh...

     Lösning: Tillslut efter lite krångel fick jag av mig min strumpa utan att bebis vaknade och där stoppa jag in den.

♥ ♥ HA EN UNDERBAR DAG! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Jag läste upp detta inlägg för mina kamrater på jobbet. Jag DOG av skratt!!!! Love min Sofiieeee

2009-02-04 @ 14:09:02
URL: http://ellabella.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hade rullat den och lagt den bakom soffan;)

2009-02-04 @ 23:09:11
Postat av: Linda

HAHAHAHAHA, vad ska man säga till att börja med?

TACK för ett gott skratt vore nog allra bäst.



Jag måste säga att du löste det hela enormt bra, snygg och smidigt. Men jag får nog hålla med föregående talare, Jenny, jag hade nog rullat ihop det hela och lagt det bakom soffan.......så länge(?!?!)



2009-02-05 @ 12:36:40
URL: http://lindabage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0