Sakta och säkert.

Det är så mycket på G nu, och allt är positivt. Det är liksom inget som känns jobbigt.

     På onsdagkväll nästa vecka är det meningen att jag ska göra mitt första pass på Jonas nya mack. Det ska bli så skönt att komma igång igen. Sakta och säkert.
     En kväll i veckan är min. Det innebär att en kväll i veckan är Jonas och Hugos. Det blir ju bara för bra.

Dagen har varit lovely. Började, som vanligt, med sovmorgon!
     Sedan gick vi på promenad med den lille hunden. Vi har pussat på honom extra mycket idag, då han just nu är hos fröken Jenny och tjejerna på mini-semester.
     Vi åt lite lunch och sen åkte vi iväg till Sofia och Lea. Mannen i huset var också hemma så det blev
prat-kalas alabema.
     De har en sån stor lägenhet och så mycket leksaker så vi hade ett eget lek o bus-land där. Det tog lite tid innan Hugos blyghet lossnade, men efter en stund gick det bra. Pussgurkan Lea ville ju pussas direkt när vi kom innanför dörren.
     De är för mysiga familjen H-G. ♥

Vi tog en promenad och hälsade på inne på macken.
     Hugo var trött som bara den så vi tog bilen hem, men tror ni han somnade? Nix pix.
Så han var trött/övertrött/pappaglad/pratglad/dryg hela kvällen. Men nu sover han gott den lille älsklingen.
     Sofia och Lea kommer hit på lördag och vi ska ha schlagerkväll med god mat och glitter.
Men åhh, har direkt inget glittrigt till Hugo. 
     Varför är faster Linnea i Stockholm när man behöver henne som bäst? ;) Hon är ju das Glitterqueen. ♥

Dagens fråga: Hur kan det ta nästan 40 minuter från väster till norr?

Nu ska jag och Jonas leva oss in i D.E.A, så det lär ju bli lite "puckla på" i soffan.

     Blåtira/FL

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, underbaring!

Ja, jag skulle ju kunna göra stårdåd med allt mitt glitter.. har by the way kommit på en ny pysselgrej som jag ska göra; t-shirtar/linnen med palett-tryck på, som t.ex: hjärta. dance osv. heja!

Ta hand om dig o pussa på de söta!

/ Linnéa

2009-02-05 @ 22:28:32
Postat av: Anonym

stordåd*

Lite trött... ;)

Godnattis !

2009-02-05 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0