Och så var det lördag igen.

En helt snurrig dag som gör att man blir helt tom i bollen. Ja, mer tom än vanligt.
"Fan va trög du är, du har ju bara vakuum i huvet" "Ja, men det är ju iaf bättre än ingenting!"

     Vaknade tidigt, för tidigt enligt mig men Hugo var pigg som en bara en Hugo kan vara. Konstigt att det kan bli knas redan kl 7 på morgonen men ingenting här är omöjligt så Jonas var tvungen att åka iväg.
     För att dämpa mina aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh-känslor fick han köpa med sig nybakta frallor hem. En god muta funkar lite iaf.

Klockan 13 var det dags för bowling. Jonas vann och nog om det.

     Sedan över en timmes härlig väntan i en kall bil, sedan stresshandla på maxi.
Hör ni min ton? Ja, så illa har det varit idag. '
     Hann precis till Kicks för lite shopping. Bra!
Sedan hem för middag. Hugo åt köttbullar, sås o potatis och vi andra gjorde egen pizza. Det var gött.

     Vi åkte och surprisade Sofia på macken och hon blev glad. Då blev jag med glad.

Hem igen för kvällsmat och melodifestival där vi gillade Star Fuckers.
Hugomys i soffan och planering inför Rörstrands besök. Det kommer att bli great!

Nu har mitt arga jag lugnat ner mig, men det är som Jonas säger: " Det är ju fan att det ska ta en hel dag"

S w e e t K i s s e s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0