Mycket kärlek och mycket snurr

Hur mycket kan man älska sitt barn egentligen? När jag tittar på Hugo så känns som aldrig kärleken ska ta slut.
      Jag blir helt galen och vill bara krama, krama o krama. iiiiiiiiiiiiiiiiiiihh...

Jag har letat efter min telefon i en halvtimme, hittade den i diskstället. Hmmm.. helg snart.

     Idag tog vi ingen sovmorgon då vi hade en tid att passa. Hugo var lite tjurig och bara vände ryggen till när jag försökte väcka honom. Hihi... Men till slut så kom han igång och vi åt lite frukost.
     Men han gäspade mest hela morgonen och vid halv nio somnade han om igen.

Efter han fått i sig lite lunch så åkte vi iväg till farmors jobb för då var det min tur att få lite käk.
     Paella med skaldjur, det var gott.
När vi druckit kaffe, Hugo charmat alla och började bli trött åkte vi och hämtade upp Pilo. Han blev glad/förvånad och nu sover de små pojkarna som små stockar medan jag efter potatiskalande och disk pausar i soffan.
     Skönt med fredag.
När lilleman vaknar ska vi ut i snön och åka pulka i lill-backen.

     Kvällen blir lugnt, Jonas går ju lite på lill-jour, och om jag hinner ska jag iväg till solariet.
Men Hugo ska bada också, det är most important!

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0