Jonas vill inte lägga sig och då vill inte jag det heller.

Därför tog jag en lista ifrån Jenny och gjorde den till min.


1. Stänger du av mobilen när du sover?

Ljudlös är bäst, med vibrator.

2. Vem såg dig senast naken?

Jonas, Hugo o grannen.
 

3. Hur såg du ut på högstadiet?

Två ord. Buffalo. Tyvärr.


4. Hur kommer du att se ut om tjugo år?

hmm..nästan 43 då. Kortklippt, kycklingben och söndersolad. Grattis Jonas!

5. Hur var du på dagis?

Gick inte på dagis.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Galen och pratar jämt. 
 
7. Har du celluliter?
mmm..

8. Biter du på naglarna?
Vid nervositet

9. Har du något handikapp?

Ja, en man som heter Jonas.


10. Är du rädd för att få hängbröst?
Jag var rädd för det innan jag fick det.

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Inget av det.


12. Svär du?

Ja, också mycket vid nervositet.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Ja.

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

3


15. Tror du på utomjordingar?

Japp.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?


Något med kyckling. Jonas fliker in att han skulle äta tonfisk och lök.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Sushi.


18. Har du blivit arresterad?

Nej, men jag har fått blåsa i alkotesten en gång. När jag satt på passagerarsätet.


19. Ljuger du?
Ja, men bara för Jonas.

21. Är du rädd för Securitasvakter?

jag är rädd för det mesta över 1,65.

22. Har du någonting att dölja?
O ja.


23. Vad har du på din nyckelknippa?

Två nycklar och en kapsylöppnare.


24. Är du/har du varit gift?

Jo.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen/mannen från krogen?
Ja.

26. Kan du laga cyklar?

Ibland.

27. Kan du fixa med bilar?
Startgas.

28. Brukar du köra om?

Ja, måste vara först.


29. Kan du baka bröd?

Ja, om det finns ett recept.

30. Vet du hur man frostar av en frys?

Ja.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Vänner! Givet... jag skulle vilja vara Joey. "How you doing?"


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahaha..bjud för i helvete inte fru Lindgren på sushi!!

Jäklar vad jag gillar dig!



Längtar tills på söndag när vi ska svära, akta oss för långa securitasvakter, prata på jobbet om jehovas, fixa med bilar och eventuellt frosta av frysen;) Puss

2009-02-27 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0