Inte så roligt att vara själv.

Alla mina pojkar sover. Och jag njuter inte.
     Ibland så när det är som mest stökigt och alla livar, så kan jag längta tills det är tyst, alla sover
och jag sitter i soffan själv och bara andas.
     NU är jag där, och jag vill bara att alla ska vara här också. Det är minsann inte så roligt att inte ha en bebis klättrande på en, att inte Pilo kör sin terrorist-grej och att Jonas inte tjatar med mig.
     Slutsats: Jag borde gå och lägga mig.

Fick smått panik när jag såg vår tvätthög innan och jag bestämde mig för att köra lite städ imorgon.
     Hoppas på lika bra väder också då blir det långispromenadis. Eller cellulitisaprfidatus som vi sa förr i tiden.

Haha, man kommer aldrig undan sitt förflutna riktigt. Små spöken från förr träffar man på då och då.
Det har jag ägnat lite tankar åt idag.

    Om ni har lite tid över tycker jag att ni ska gå in och läsa om dessa två starka människorna och följa med i deras vardag. www.singelpappa.blogg.se

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0