Inspiration och Motivation

Två ledord som man bör ta med sig genom livet.
     Idag har jag använt mig av dem.

Morgonen började som en skit. Usch! Migrän som jag inte trodde skulle gå över och humöret på botten av Vättern.
     På det djupaste stället.
Men efter en power nap ijämte Hugo och ett överraskningsbesök av Jonas så löste sig allt.
     Det blev mycket bättre när jag fick hämta upp mer HM-paket på Tempo. Denna gången passade skorna! Plus lite annat smått och gott som också passade. =)

Det har gått så snabbt idag, Hugo har sovit lite dåligt och ikväll så badade han och My.

Fick precis reda på att det kommit en ny liten bebis! En liten tösabit. Grattis Terror med man!
Vilken härlig kväll!
Puss o kram



Här är en underbar tjej som inspirerar mig! (O ett barn som gömmer sig)



Här är en kille som motiverar mig!



Paketöppning



Det första mötet med Primus. Nu sover de ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0