Fredagen den 13

Otursdagen. Hmmm...några som har haft otur idag?
  
     Nu när jag tänker efter så har jag nog haft det. That's why jag inte ska tänka efter.
Hur kan denna dagen följas av alla hjärtans dag?
Kärlek efter otur. Puss på pannan efter skrapsår på knät.
      Hur funkar det egentligen?

Imorgon blir en hektisk dag. Är fortfarande otäck i halsen men får ignorera, som vanligt.
     Morgonen blir mys men sen ska jag åka till macken för ett arbetspass och Hugo ska ha "kvalle-tid" med mormor.

Efter allt ska jag och Jonas äta på Ågatan, vilket vi gjorde förra året också. Maten där är utsökt så jag hoppas vi kan göra det till en tradition. Vi pratade om fisksoppan innan och det kurrade i magen.

Åh, nu höll jag på att göra slut rakt av. Jag synade Jonas bluff.
Tänkte precis skriva om att jag var så glad att Jonas hade planerat nån överraskning efter maten, men han var en lurifax.
Ska jag styra upp det eller ska vi åka hem?
Hmm...synd att soffan är upptagen!

Vad ska jag säga? Fredagen den 13 kom till mig också.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman..längesen du skrev något..saknar att läsa.. Hur har du det i Jönne? Miss you!

Puss

2009-02-18 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0