Förläng helgen tack!

      Rastlösheten tar över min kropp. Jag vill men samtidigt inte. Jag längtar alltid så efter helgerna, då är äntligen Jonas hemma heltid, men nu ska han jobba söndagar framåt på obestämd tid.
      Därför har jag lite blandade känslor inför helgen. Sitter här nu i soffan och det bara kryper i kroppen på mig.
Har haft en sån bra vecka. Åhhh va härligt vi har haft det Hugo och jag tillsammans. 

     Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna men somnar jag så är det ju redan lördag när jag vaknar igen. Sista dagen på helgen tillsammans med Jonas så det bli ju som söndag för mig.
     Krångligt och jag hänger faktiskt lite läpp för det.

Som sagt, i mitt liv är det fullt av måsten hit och dit, men jag har faktiskt börjat släppa lite på det. Men nu hade jag faktiskt behövt ett litet break. Andas ut och ta nya tag.

      Har alltid fullt med planer inför helgerna, men hinner aldrig med allt pga allt annat.
Nu ska jag gå ner och skifta sista tvätten, sen får jag la ta och bita i det sura äpplet och krypa till sängs.

Allt kommer kännas bättre imorgon.
Godnatt och mycket kärlek...Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0